Comencem destacant el partit del futbol sala que va empatar i d’aquesta manera s’estrena en el marcador de punts. Ho va fer davant la Union Santa Coloma per 2 gols 2 en un partit disputat i competit on l’Arenys de Munt va fer mèrits per endur-se els tres punts. Al final, repartiment de punts en la 2ª jornada de lliga. Aquesta és la valoració del tècnic, Gerard Artigas.
Toca repassar ara el futbol que sí que es van endur la victoria en el derbi dels dos Arenys. Els de Cristian Pajuelo visitaven el camp de l’Arenys de Mar en la 3a jornada de lliga de la quarta catalana. Van aconseguir imposar-se per 1 a 3 i endur- se els tres punts a casa.
Dit això, toca parlar ara de l’hoquei, encara en pretemporada i que va caure per 2 a 0 a la pista del Taradell. Un altre partit on l’Arenys de Munt no va marcar cap gol però no va ser pas per les ocasions que van tenir. Ara sí, el proper partit ja serà en competició oficial. Escoltem al segon entrenador, Marc Roca.
I per últim hem de lamentar la derrota de l’Amunt Basquet, també en derbi, a la pista del Sinera per 70 a 60 en un partit igualat i competit per part dels dos equips. Aquesta és la valoració de l’entrenador, Xavi Morago.