Una veïna de Ca l’Aranyó creu que encara hauria d’haver-hi més vigilància a la zona, ja que són molts els robatoris que es produeixen darrerament. Així ho ha comentat a l’informatiu Carme Huguet, arrel de la noticia d’ahir sobre un nou robatori a Ca l’Aranyó. Carme Huguet explica que ja són masses els robatoris que pateixen. A ella concretament li van entrar a robar el mes passat, i són robatoris que no es produeixen només quan es fa fosc sinó que entren en qualsevol moment.
Carme Huguet diu que es troben desemparats ja no només pels robatoris, sinó també per la poca seguretat a altres zones, com ara al jardinet situat al darrera de les cases.
Pel que fa a la tanca que des de l’ajuntament se’ls hi va dir que poden posar per evitar possibles robatoris, diu que no és tan fàcil, ja que s’han de posar d’acord tots els veïns de Ca l’Aranyó i decidir com ha de ser aquest tancament.