Comencem la prèvia parlant de futbol sala, primer ens centrem en el masculí, que disputa la 7a jornada de la 3a divisió. Ho farà rebent a l’Olímpic Floresta, 7è classificat i un punt per sobre de l’Arenys de Munt que és 12è amb 7 punts. Els de Gerard Artigas Torrent es marca com a objectiu revertir la mala dinàmica.
Parlem ara del femení, que s’enfronta al Futsal Rosario Central, 6è classificat amb 6 punts. Per la seva part, l’equip dirigit per Joan Jové Peralta es manté 3r amb 9 punts tot i la derrota en la darrera jornada davant el líder. Així espera el partit el tècnic arenyenc.
I toca ara obrir el bloc de futbol. Repassem primer el compromís del Sènior A que juga diumenge davant la Juventus en la 8a jornada de la 4a catalana.
I per la seva part el Sènior B es desplaçarà al camp del Teià per disputar també la 8a jornada. Els d’Eric Andrés Masoliver arriben a la cita amb moltes baixes però amb la il·lusió intacte per sumar els primers punts de la temporada.
I per acabar, hem de parlar dels veterans que es desplacen fins al camp del líder, el Viejas Glorias amb l’objectiu de retallar la diferència de punts a la taula. Escoltem a Raul Serrano Garcia.