Dissabte 6 d’octubre, l’ajuntament d’Arenys de Munt organitza una trobada amb les parelles que celebren les noces d’or. Així, aquelles parelles que vulguin participar en aquesta celebració poden apuntar-se a l’Ajuntament.
Aquesta activitat està inclosa dins de la Setmana de la Gent Gran d’Arenys de Munt que comença aquest mateix divendres.
A 2/4 de 5 de la tarda, a la Sala d’Exposicions, es farà la inauguració de l’exposició de treballs de la gent gran, i a continuació hi haurà la narració, a càrrec del Grup de Lectura, de la vida de Narcís Casas i Bach, il·lustre vilatà d’Arenys de Munt.
El dimecres 3 d’octubre es farà la passejada per a la gent gran a Núria. Els tiquets es poden comprar a l’Ajuntament al preu de 40 €, que inclou l’assegurança, l’autocar, el cremallera i el dinar.
El dissabte 6 d’octubre, de 9 a 11 del matí, es farà el campionat de dòmino per parelles a l’Esplai. Les inscripcions es poden fer a l’Esplai de Jubilats.
El mateix dia d’11 del matí a 1 del migdia, a la plaça de l’Església, es farà una activitat dirigida i divertida per a la gent gran, a càrrec de l’Isidre Vallès.
I a les 2 del migdia, hi haurà el dinar popular per a la gent gran a la Sala Municipal, al preu de 7 €. Els tiquets es poden comprar a l’Esplai i a l’Ajuntament.
Els actes finalitzaran amb una desfilada de models, l’actuació del grup Karamba i pastís de celebració. La regidora espera que sigui una diada molt divertida i de reconeixement per la gent gran.