Recepció oficial a les patinadores arenyenques que han guanyat medalles en aquesta darrera temporada

L’Ajuntament d’Arenys de Munt ha fet una recepció oficial a tres patinadores del Club Patinatge Arenys de Munt com a senyal de reconeixement pels seus darrers títols obtinguts. La recepció va ser encapçalada per l’Alcalde d’Arenys de Munt, Josep Sánchez Camps i el regidor d’Esports, Jordi Maimí Girbal. També van ser presents en l’acte de reconeixement el president del Club, Josep Pi, l’entrenadora Gesica Pi i els familiars de les patinadores. Amb aquest acte el consistori pretén donar valor i reconèixer els mèrits obtinguts per Mireia Martínez, Lorena Cantillo i Emma Álvarez en aquest darrer any.

Mireia Martínez es va proclamar campiona de Catalunya i va obtenir la medalla de bronze en el campionat d’Espanya en la categoria juvenil inline. Tot i alguna espineta que li ha quedat, la patinadora es mostra molt satisfeta pels resultats obtinguts.

Per la seva part, Lorena Cantillo es va proclamar campiona de Catalunya i subcampiona d’Espanya en la categoria infantil inline. Uns resultats millors dels que s’esperava la patinadora i dels quals n’està molt orgullosa.

I Emma Álvarez ha aconseguit un doble subcampionat: al campionat de Catalunya i al d’Espanya. La patinadora ha explicat que els nervis li van jugar una mala passada però, tot i així, està contenta amb els objectius assolits.

A continuació podeu veure el reportatge d’AmunTV sobre l’acte d’homenatge.