Queden 4 places lliures per anar a la manifestació del proper diumenge a Barcelona

Finalment l’ANC d’Arenys de Munt ha organitzat 4 autocars per anar a aquesta manifestació que es fa en defensa de les institucions catalanes.

La manifestació està convocada per la plataforma Espai Democràcia i Convivència, que integren entitats, sindicats i organitzacions de la societat civil catalana, i es fa coincidint amb els sis mesos de l’empresonament de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart. En parla Maria Canaleta, de l’ANC.

La sortida dels autocars serà a 2/4 d’11 del matí a la zona Industrial Torrent d’en Puig, i si hi voleu participar podeu fer la reserva al telèfon 617 346 303, trucant o enviant un whatsapp.

L’aportació és de 10 euros que es destinaran a la caixa solidaria d’ajuda als politics que són a presó i a l’estranger.