El Club Futbol Sala d’Arenys de Munt organitza el quart torneig de 3×3.
Poden participar 3 jugadors per equip i es faran un mínim de 4 partits. El torneig tindrà lloc els dies 2 i 3 de juny al Pavelló de Can Zariquei.
Les places són limitades i les inscripcions s’han de fer al mateix pavelló a al Restaurant l’Infinit, en els propers dies.
D’altra banda per els nens i nenes de 3 a 5 anys es faran diumenge 3 de juny, partits gratuïts a partir de 2/4 de 12.
I un any més es tornarà a celebrar el Torneig d’Estiu de Futbol Sala d’Arenys de Munt que començarà el cap de setmana després de Sant Joan i acabarà l’últim cap de setmana de juliol.
A partir de que es pengin els cartells, els equips interessats en participar podran recollir el full d’inscripció i les normatives a l’Infinit, situat a la plaça de l’església, on també es faran les inscripcions.
El president del Futbol Sala, Manel Lladó, explica que no hi hauran gaires canvis respecte l’any passat però sí que es van fent millores en el reglament perquè el torneig sigui una festa esportiva per tothom.
Serà la 38ena edició!!