Prop de 1.000 ciclistes van participar a la 8a edició de la marxa cicloturística Ports del Maresme 2019

Aquesta forma part del Calendari de Cicloturisme 2019 de la Federació Catalana de Ciclisme, amb un total de 140 kms i un desnivell acumulat aprox. de 2.700m, pujant fins una alçada màxima de 1.230m.

La sortida i arribada va ser a Arenys de Munt i es va passar per algunes de les poblacions del Maresme i del Vallès Oriental travessant una gran varietat de zones i paisatges, pel litoral i més endavant pel Parc Natural del Montseny.

Roger Perez, de l’organització, qualifica aquesta edició com una de les millors, i afegeix que l’experiència de les darreres marxes els ha permès millorar alguns aspectes.

Pel que fa a les valoracions dels participants, Roger Pérez explica que han rebut una opinió molt positiva.

En total van ser unes 1.500 persones qui van fer possible la organització de la 8a edició de la marxa Ports del Maresme.