Comencem parlant d’hoquei perquè el Centre d’Esports Arenys de Munt Solar Tradex disputa demà la 6à jornada de l’OK Lliga Plata a la pista del Sant Feliu de Codines. Els d’Enric Daumal arriben després de sumar 3 punts i amb ganes d’ampliar la ratxa. L’escoltem.
Passem al futbol sala, primer parlem del masculí que disputa la 9a jornada de la 3a divisió. Ho farà davant el Xarxa Horta, al pavelló de Can Zariquei. Un rival que es troba a la part baixa de la taula però a només 2 punts del conjunt arenyenc. Així espera el partit el tècnic Gerard Artigas.
I ara ens centrem en el futbol sala femení. L’equip de 1a divisió juga a la pista del Castellbisbal en la 7a jornada de lliga. Les de Joan Jové són 3es a la classificació i volen seguir sumant de 3 per assaltar el liderat. Escoltem la prèvia de l’entrenador.
Moment ara de parlar de futbol. El primer equip disputa diumenge la 10a jornada de la 4a catalana davant l’Alella, aquí a casa. Partit difícil al rebre al 4t classificat de la lliga però a l’hora una bona oportunitat de trencar la mala dinàmica.
I per últim hem de repassar el bàsquet que tindrà un partit difícil al desplaçar- se a la pista del líder, el Sant Fost en una nova jornada de lliga. L’Amunt Basquet suma dues victòries i 5 derrotes pel moment. Escoltem a Xavi Morago.