Les escriptores Anna Moore Forn i Fina Joseph Caballé treballen en el segon volum del llibre de relats eròtics anomenats “Erotitzades”. I enceten també una gira de promoció del seu primer llibre, ‘Erotitzades, més enllà del desig’. Ara aquest 2023 la seva idea és fer diverses presentacions del seu primer llibre, a la vegada que estan acabant de tancar el segon. faran una gira de presentacions per la comarca i el traduiran al castellà, per penjar-lo al Kindle, la botiga de llibres virtuals d’Amazon.
Les dues autores han explicat que arran del primer llibre forces persones se’ls han adreçat per fer-los suggeriments o comentar el tema, i això els ha donat matèria primera per fer el segon llibre. També està previst que el llibre inclogui un relat de Fina Joseph premiat al concurs de relats eròtics del Penedès. Si tot va bé el llibre ‘Erotitzades 2’ sortirà pels volts de Sant Jordi, un any després del primer.
Les dues escriptores són també col·laboradores d’aquesta casa. L’estiu passat feien el programa ‘erotitzades’on hi havia seccions diverses, i la seva voluntat és tornar a fer ràdio a l’estiu. Així ho han explicat a l’informatiu les dues escriptores.