Repàs als actes de les Festes del Remei de divendres 10 i dissabte 11

societatNotíciesCultura
Repàs als actes de les Festes del Remei de divendres 10 i dissabte 11

Arenys de Munt ja ho té tot a punt per les Festes del Remei 2026, que se celebraran des d’aquest divendres dia 10, fins el dilluns 13 amb un ampli programa d’activitats que combina tradició, cultura i oci protagonitzat íntegrament per artistes locals.

Avui repassem la programació prevista pels dos primers dies: divendres i dissabte.

Tot plegat arrencarà divendres a les 17.15 h a la Plaça de l’Església amb un conta-contes a càrrec de Mon Sàmpere.

A les 18 h, el protagonisme serà per al retorn dels gegants vells, Martí i Remei, amb l’estrena de la seva restauració i nous vestits coincidint amb el seu 40è aniversari, en una cercavila pels carrers del municipi. La participació dels gegants no acaba aquí perquè diumenge  les 11 h, des de l’Escola Sobirans, sortirà la cercavila de gegants per celebrar aquest 40è aniversari amb la presència d’altres colles del territori.

Ho hem repassat amb Pau Armisen, president de la Colla Gegantera, qui ha destacat l’orgull que els genera arribar a una fita com aquesta.

La jornada de divendres es tancarà a partir de les 22 h amb la Nit de Rauxa amb Burnout, Arien, Boikod MC i DJ Jeyka.

Avui hem tingut l’oportunitat de parlar amb Gerard Floraich, bateria dels Arien, qui ha explicat que oferiran cançons pròpies de pop-punk i promet, sobretot, energia.

Dissabte 11 d’abril començarà de bon matí amb una jornada d’anellament de 8 a 12 h a la Central de Can Jalpí. A partir de les 11 h i fins a les 13 h, el Parc de Can Jalpí acollirà inflables per als més petits, mentre que de 12 a 13.30 h es farà un taller de caixes niu. A les 14 h, la Sala Municipal serà l’escenari del dinar i ball de Festa Major.

A la tarda, a les 17.30 h, arrencarà des de la Plaça Pep Ventura el correfoc amb els Diables Socarrimats, que inclourà un tram sense soroll. A les 18.45 h, el pati de l’Escola Sant Martí acollirà el Birràrium, i a les 22 h la Plaça de l’Església tornarà a ser l’epicentre amb la Nit de Disbauxa, amb les actuacions de Manel Terensi, Los artistas invitados, Woman i DJ Rok.

Notícies relacionades