
El Centre d’Esports Arenys de Munt Solar Tradex es desplaça diumenge fins a la pista del Caldes per disputar la 4a jornada de la Nacional Catalana. L’equip dirigit per Pep Mateo arriba a la cita després de la primera derrota de la temporada i busca el segon triomf del curs lluny del Torrent d’en Terra. El tècnic destaca la millora de l’equip setmana a setmana i confia en oferir la millor versió.
[podcast id=radioarenysdemunt_podcast_7339]Passem ja al futbol sala. Per una part, hem de comentar que el conjunt masculí visita la pista de l’Everest Prosperitat després d’aconseguir la primera victòria de la temporada la setmana passada davant l’Arrels. Els de Joan Serra busquen seguir en línia ascendent i davant es trobaran un rival que ha replicat la puntuació arenyenca.
[podcast id=radioarenysdemunt_podcast_7340]I, per altra banda, al combinat femení li toca desplaçar-se fins a la pista de La Concordia per disputar la 3a jornada de la Primera Divisió. Les arenyenques van començar la temporada de la millor manera després de superar a l’Olímpic Floresta en el seu debut. El tècnic, Joan Jové, espera un partit
[podcast id=radioarenysdemunt_podcast_7341]Finalment, hem de destacar que el Club Esportiu Arenys de Munt afronta la 5a jornada de la Quarta Catalana rebent demà a la tarda al Naranja Football Club.





