Nous compromisos de lliga per tots els conjunts arenyencs

L'hoquei es desplaça a Tordera, el futsal masculí a Caldes, el femení rep al Casserres, el sénior de futbol rep a la Juventus i els veterans al Montgat

NotíciesEsports
Nous compromisos de lliga per tots els conjunts arenyencs

El Centre d’Esports Arenys de Munt Solar Tradex afronta la 24a jornada de la Primera Catalana desplaçant-se demà dissabte fins a la pista del Tordera, actual 6è classificat, i que es va endur un punt d’Arenys de Munt en el partit de la primera volta. El tècnic, Marc Roca, espera un partit complicat i creu que serà clau imposar el seu ritme.

Ens movem ja cap al futbol sala, amb un doble compromís a repassar. Per una part, el conjunt masculí disputa la 20a jornada de la Tercera Divisió, que pot resultar determinant. Els d’Albert Conejos visiten al Caldes, equip que marca la posició de descens no compensat, i amb qui els separen dos punts. Duel clau pels arenyencs que el tècnic confia a endur-se.

Passem al femení, que també afronten un importantíssim partit. L’equip dirigit per Joan Jové rep demà al Casserres, 9è classificat, en la 18a jornada de la Divisió d’Honor mentre que les arenyenques, tot i ocupar la penúltima posició, busquen seguir en línia ascendent.

I ens queda el bloc del futbol. El primer equip afronta el primer partit sense Pepe Zaragoza, que aquesta setmana ha fitxat pel Sant Pol. Els arenyencs, sota la direcció de Toni Baranda, reben demà a la Juventus, equip de mitja taula, en la 22a jornada de la Quarta Catalana.

Per últim, hem de comentar que els veterans reben diumenge al Montgat, penúltim classificat de la Preferent, en la 20a jornada. Duel, a priori, assequible pels d’Eloi Subirana, que volen confirmar la permanència matemàtica el més aviat possible.

Notícies relacionades