Mossèn Jordi Pascual deixa la rectoria d’Arenys de Munt i Mossèn Jean Baptiste agafa el relleu

societatNotícies
Mossèn Jordi Pascual deixa la rectoria d’Arenys de Munt i Mossèn Jean Baptiste agafa el relleu

Mossèn Jordi Pascual, qui va substituir a Mossèn Joan Soler el passat mes de setembre, deixarà les rectories d’Arenys de Munt i Sant Iscle de Vallalta.

La decisió ha estat formalitzada pel bisbe de Girona, fra Octavi Vilà, i, segons ha comunicat el Bisbat al programa El Dominical, de Ràdio Arenys, obeeix a raons de caràcter personal. Fonts de la diòcesi indiquen que mossèn Jordi Pascual no podia compatibilitzar l’atenció a tres parròquies amb les obligacions familiars que requereixen part del seu temps, circumstància que l’ha portat a deixar les responsabilitats a Arenys de Munt i Sant Iscle de Vallalta.

Com a mesura transitòria, s’ha optat per confiar l’atenció pastoral a l’antic adscrit dels dos Arenys, Jean Baptiste Bedoume, que actuarà com a administrador parroquial els caps de setmana a Arenys de Munt i Sant Iscle. Resta encara per concretar com s’organitzarà el funcionament ordinari de les parròquies i l’activitat entre setmana. El Bisbat treballa actualment en la recerca d’un nou rector per a ambdues comunitats.

Notícies relacionades