La Nit de Naps i Cols d’aquest any ens ha deixat imatges destacades, com un cotxe vell bolcat al mig de la plaça de l’església, pancartes i bretolades variades. També hi havia un corral de gallines i pancartes amb sàtira política, més o menys enginyosa, amb missatges com una necroporra pel 2024 i cartells a l’Ajuntament referint-se a càrrecs polítics. També es demanava un Bus Nit. El monument a la Puntaire també va aparèixer amb un cartell groller i una perruca.
Des de l'Ajuntament lamenten que es van fer també bretolades, com tirar per terra l’arbre de llums de davant l’Ajuntament, i es van trencar senyals, mobiliari i contenidors. El regidor d’Espai Públic, Àngel Castillo Vallcorba, ha lamentat que la Nit de Naps fa anys que s'està convertint en un "tot s'hi val" i es desllueix la tradició. Considera que policia i grups de joves juguen al gat i la rata i quan la policia s'allunya fan la bretolada. Castillo ha dit que ja estan identificades les persones que van portar el cotxe de la plaça i s'està investigant d'on va sortit el vehicle. No era de cap veí que el tingués aparcat, sinó d'algú que el tenia per desvallestar. Se sospita que el vehicle estava a alguna vinya. El van tombar i fa deixar taques d'oli al paviment. Ara està bastant net però amb tota probabilitat s'imposarà una sanció econòmica a les persones que van portar el vehicle a plaça.
Castillo ha explicat també que un grup, ja identificat i de persones que ja no son joves, va tombar l'arbre de llums de l'Ajuntament, un arbre de lloguer, que si es doblega o es fa malbé cal pagar-lo amb impostos de tots els ciutadans.
Aquest any s'ha fet un operatiu de sis agents de Policia Local i 2 de Mossos d'Esquadra, i 2 persones de brigada per tornar a posar a lloc contenidors o destrosses. L'Ajuntamentvolia més reforç de Mossos però no ha estat així. En cap cas es retiren pancartes, si no és que són molt ofensives contra alguna persona del poble en concret. Els polítics ja saben que els toca rebre missatges aquella nit i ho assumeixen.
Castillo apunta que la nit de Halloween també apuntava a ser una nit de "tot s'hi val" com la de Naps i Cols, però s'ha aconseguit adreçar i els darrers anys ja no hi ha bretolades aquella nit.
[audio mp3="/media/wp-imports/radioarenysdemunt/2370-SENCERA-CASTILLO-POLLES-I-CONYS-24.mp3"][/audio]