L’Ajuntament d’Arenys de Munt ha dut a terme tasques de neteja i manteniment a diferents punts del municipi
Durant les darreres setmanes, l’Ajuntament d’Arenys de Munt ha anat publicant en el seu canal de Whatsapp que s’han estat realitzant tasques de neteja i manteniment a diferents punts del municipi.
Per exemple, s’ha informat que s’ha actuat de forma intensiva a les reixes de recollida d’aigües pluvials per assegurar un bon drenatge.
També s’han realitzat diferents actuacions de manteniment als escocells de la riera amb l’objectiu de garantir espais verds saludables. L’Ajuntament reconeix que no s’ha extret el màxim potencial als escocells i segueix treballant una solució adequada.
Per altra banda, a Can Globus, s’ha acabat d’aplicar el líquid que compacta la sorra i evita que es generi pols, i també s’ha netejat l’espai d’esbarjo per gossos d’aquella zona.
I aprofitant l’aturada lectiva, s’han dut a terme algunes tasques de millora i condicionament de diferents espais de l’Escola Sant Martí.
Hem detallat totes les actuacions amb Àngel Castillo Vallcorba, regidor d'Espai Públic.





