La regidoria de Festes fa una bona valoració general del Remei, però detecta punts que caldria millorar
La regidora de Festes, Raquel Serrat Suñé, ha fet un bon balanç del Remei, i de les apostes innovadores que s'hi feien. Tot i això, comenta que alguns actes no van acabar de ser rodons, i intentaran millorar certs aspectes de cara a properes festes.
Per exemple, diu Serrat que la Nit de Disbauxa de divendres va ser fluixa, i un dels motius és que hi ha qui es va confondre amb la pancarta d’un altre acte, i es molta gent es pensava que per anar a la Nit de Disbauxa s’havia de pagar per accedir a la sala.
Els inflables del Camp de Futbol van tenir bona acceptació i molta gent en va poder gaudir, fent curses entre pares i fills. Tot i això la regidora apunta que hi hagués faltta una instal·lació per a infants petits, ja que molts no es van atrevir a entrar a un circuit pensat també per adults
La regidora de festes explica també que l’Enotast va arribar al màxim de la seva capacitat, i posa bona nota al torneig d’escacs, el birràrium i la tarda de concerts que va enllaçar amb la nit de Rauxa.

Serrat també ha explicat que el Correfoc es va fer a les 5 de la tarda perquè estava pensat perquè s’hi acostessin infants que els fa por un correfoc a la nit. El Circ a la Plaça de després va ser curt però la regidora de festes també n’ha fet una bona valoració pel que fa a la qualitat
I la festa va acabar ahir amb Titelles de Binixiflat, i una disco infantil, que de cara a altres anys pot canviar de format. Estava pensada per a infants a partir de sis anys, que ho van gaudir moltíssim, però n’hi van anar de més petits i mancava una franja horària amb música per a ells.





