La pilota comença a rodar avui amb l'inici de la 44a edició del Torneig La Pista

societatNotíciesEsports
La pilota comença a rodar avui amb l'inici de la 44a edició del Torneig La Pista

Avui arrenca el Torneig d’Estiu de Futbol Sala d’Arenys de Munt “La Pista”. Enguany arriba a la 44a edició, fita que demostra que estem parlant d’una cita clàssica i imprescindible en els estius arenyencs.

S’allargarà fins al 25 de juliol i, un any més, s’ofereixen les habituals categories: benjamí, aleví, infantil, cadet, femení i masculí. Aquest any, des de l’organització apostaven per impulsar la categoria d’infantil femení, però no ha rebut les inscripcions suficients i no podrà ser.

Les categories infantils i juvenils jugaran una fase de grups i les posteriors finals. En categoria sènior masculina, es manté el sistema de doble fase amb divisió en grups A i B, per garantir la competitivitat fins a l’últim dia.

Des de l’organització ho tenen tot a punt i aquest matí podíem parlar amb Carles Marpons unes hores abans de l’inici de la competició.

Notícies relacionades