
Hem superat un cap de setmana esportiu que ens ha deixat cares i creus. Derrotes de l’hoquei i futbol, i victòries dels dos futbol sala.
El Centre d’Esports Arenys de Munt Solar Tradex afrontava el repte més complica del que va de temporada. Els de Pep Mateo rebien al Bell Lloc, un dels favorits a l’ascens. Una mala primera part dels arenyencs va complicar la possibilitat de sumar punts. El rival va arribar a posar-se 0 a 5 en el marcador i tot i la reacció local, va ser impossible evitar la derrota per 3 gols a 6. El tècnic reconeix que encara estan lluny del màxim nivell, però destaca la segona part de l’equip.
Anem ja amb el futbol sala, que, si recorden, pretenia convertir la tarda de dissabte en una festa arenyenca. Doncs així va ser. Ens centrem primer en el masculí, que aconsegueix la primera victòria del curs en l’últim segon davant l’Arrels en un partit amb alternança al marcador. De fet, els de Joan Serra, van arribar anar a remolc. Finalment, 4 a 3 a favor i primers punts de la temporada.
I l’altra alegria ens la deixa el conjunt femení, que debuta amb victòria en la Primera Divisió. El conjunt dirigit per Joan Jové va superar per 5 gols a 4 a l’Olímpic Floresta en un partit que es va anar complicant, però que, finalment, va caure del costat arenyenc. El tècnic destaca l’entrada al partit, però posa el focus en els errors propis que van permetre tenir opcions de puntuar al rival.
Per últim, hem de comentar que el Club Esportiu Arenys de Munt va caure per 7 gols a 2 davant el Canet en la 4a jornada de la Quarta Catalana.





