La CUP obre el Parlem del Poble marcant-se el servei d’habitatge com a deure prioritari a complir

societatNotíciesPolítica
La CUP obre el Parlem del Poble marcant-se el servei d’habitatge com a deure prioritari a complir

El passat divendres vam donar el tret a les rondes amb els grups municipals referents al Parlem del Poble. Va ser amb la CUP, ja que el PSC va renunciar al primer torn de la temporada per qüestions d’agenda.

Van assistir als estudis centrals d’aquesta casa els regidors Raquel Serrat Suñé i Guiu Muns Roura, i els membres de l’assemblea Montserrat Fontbona i Jordi Pagès.

La primera part del programa la vam dedicar a repassar i valorar l’any 2024, primer any sencer de mandat, perquè la CUP no va poder ser present al Brindis d’Entitats, espai que dediquem sempre a repassar l’any en qüestió.

Feien una bona valoració, destacant la quantitat de feina feta encara que de cara al poble la sensació pugui ser diferent. Són conscients que hi ha deures pendents assenyalant el servei d’habitatge i la inauguració del Centre Cívic com les principals matèries a resoldre.

Un dels serveis a dimensionar que la CUP va marcar com a prioritat en entrar a govern era l’Espai Jove, l’Escorxador. Doncs bé, la regidora de Joventut, Raquel Serrat, posava en valor el creixement d’aquest espai en els darrers temps, dotant-lo de més propostes i possibilitats. Tot i aquesta bona progressió, la regidora creu que el deure pendent és aconseguir que la relació entre ella i els joves sigui més propera i fluida.

I una altra de les àrees que més ha volgut fer créixer la CUP és la de les entitats. El seu regidor, Guiu Muns, destacava el bon funcionament de la Taula d’Entitats i remarcava l’energia de les associacions del poble.

Notícies relacionades