
La Biblioteca Antònia Torrent i Martori ha engegat el 2025 recuperant la normalitat en el seu dia a dia. Una normalitat que, lògicament, es va veure trastocada per les festes nadalenques.
Les activitats es van reprendre el passat dia 9 amb el Club de Lectura. També s’ha celebrat ja la primera sessió de les converses en anglès i les converses en francès. Per endavant queda la Tertúlia del Fènix i la sessió del taller d’escriptura del mes de gener. Així ho explicava Francina Navarro, directora de la Biblioteca, al Cafè del Matí.
I a la Biblioteca segur que es van portar molt bé l’any passat perquè Ses Majestats els Reis Mags van deixar algun regal. Hi ha dos llibres que són perfectes per aquelles persones “amoïnades” perquè el calendari no marca cap dia festiu fins Setmana Santa.
I una altra de les recomanacions que està despertant molt d’interès és Bearman: A road of no retorn.





