
Durant aquesta setmana s’han realitzat actuacions de millora a les instal·lacions de la Biblioteca Antònia Torrent i Martori, que han obligat a tancar. Es preveu que demà ja es restableixi la normalitat.
Així doncs, a partir de demà comencen les activitats del mes de desembre. A banda de les propostes rutinàries com la Tertúlia del Fènix, que es farà el dia 13, les converses en anglès, que seran el dia 19, i les converses en francès, que es faran el dia 17, hem de destacar que demà divendres se celebrarà una tertúlia d’homenatge a Jane Austen per commemorar el seu 250è aniversari.
Així ho explicava avui al Cafè del Matí Francina Navarro, directora de la biblio.
I una altra de les activitats destacades se celebrarà dissabte dia 13. Serà un taller d’escriptura que porta per títol “paraules de neu”.





