La 47a edició del Torneig d’Hoquei de la Puntaire recupera l’equip senior femení i encara amb optimisme la temporada

El Centre d’Esports d’Arenys de Munt ha celebrat amb èxit aquest passat cap de setmana la 47a edició del Torneig d’Hoquei de la Puntaire. Durant tres dies intensos de competició, s’han disputat una seixantena de partits amb equips de diferents llocs, mantenint el format de lliguetes que fomenta la participació i l’ambient festiu.
Sergi Puigdomènech, membre de la Junta Directiva del Centre d’Esports d’Arenys de Munt, es mostra molt satisfet pel transcurs del torneig i en destaca el bon ambient viscut tant al camp com a les grades.
Una de les novetats més destacades d’aquesta edició ha estat el retorn de l’equip senior femení, una incorporació que la junta directiva havia estat lluitant per recuperar durant anys. L’equip ja ha començat a competir a la Lliga i ha disputat el seu primer partit en el torneig.
A més, el torneig ha servit per presentar els 17 equips del club davant del públic, amb una gran afluència i moments com el tradicional xoc d’estics amb la canalla.
Segons Sergi Puig Domènech, membre de la Junta Directiva, la temporada vinent s’espera amb il·lusió, especialment amb la consolidació de l’equip femení i la continuïtat de les categories de base, mentre el primer equip masculí lluita per recuperar posicions a la Lliga Catalana.


