
Arenys de Munt dona aquesta tarda el tret de sortida a la 45a edició d’un dels clàssics dels estius arenyencs, el Torneig d’Estiu de futbol sala “La Pista”. D’aquí endavant seran 5 setmanes de competició.
L’organització assegura que els preparatius estan pràcticament enllestits i destaca la bona resposta de participants. De fet, l’elevat nombre d’inscripcions ha obligat a deixar alguns equips fora de competició per qüestions organitzatives. La distribució dels partits s’ha adaptat a la realitat de cada categoria, amb formats diferents segons el nombre d’equips inscrits, per garantir que tots els participants puguin disputar diversos enfrontaments al llarg del torneig.
Una de les novetats d’enguany és l’aplicació de sistemes de competició inspirats en el model de la Champions League en algunes categories més nombroses, una fórmula que permet equilibrar el nombre de partits i encaixar tot el calendari dins les cinc setmanes de competició. Tot i això, l’essència del torneig es manté intacta, especialment en les categories sèniors, que continuen seguint el model tradicional.
Des de l’organització també s’ha fet una crida al respecte i al civisme, tant dins com fora de la pista. Hem repassat tota aquesta informació amb Carles Marpons, de l’organització.





