Josep Millàs guanya la XX Nit Bruixa, que va ser un èxit malgrat la pluja

NotíciesCultura
Josep Millàs guanya la XX Nit Bruixa, que va ser un èxit malgrat la pluja

La 20a edició de la Nit Bruixa d'Arenys de Munt s'ha tancat amb un balanç molt positiu, tot i la pluja que va marcar alguns moments de la jornada.

El concurs de pintura ràpida va reunir un total de 51 participants, deu més que l'any passat, amb 31 adults i 20 infants. Les precipitacions van obligar els artistes a refugiar-se puntualment, però no van impedir que el certamen es desenvolupés amb normalitat. De fet, alguns pintors van aprofitar les noves condicions meteorològiques per reflectir als seus quadres els efectes de la pluja sobre els carrers i places del municipi. L'organització destaca també la presència de nous artistes, molts dels quals van valorar molt positivament el format nocturn del concurs.

El primer premi d'aquesta vintena edició ha estat per al pintor Josep Millàs, un artista de reconegut prestigi dins del món de la pintura i habitual participant. Totes les pintures es poden visitar durant les pròximes setmanes a la sala d'exposicions municipal.

Més enllà del concurs de pintura, una de les principals novetats d'enguany ha estat la gimcana nocturna impulsada per la Comissió de Festes. L'activitat ha aplegat més d'una quarantena de participants, que repartits en equips han recorregut diferents punts de l'Eixample superant diverses proves. La valoració és molt positiva i l'organització ja treballa per repetir l'experiència l'any vinent, introduint alguns canvis i millores.

Així ho hem repassat amb el regidor de govern Guiu Muns Roura.

Notícies relacionades