El Torneig de Futbol Sala entra a la recta final amb una primera fase marcada pel bon nivell i el civisme

NotíciesEsports
El Torneig de Futbol Sala entra a la recta final amb una primera fase marcada pel bon nivell i el civisme

Divendres passat va finalitzar la primera fase del Torneig de Futbol Sala d'Arenys de Munt, una de les cites esportives més tradicionals de l'estiu. Ara, la competició entra a la seva recta final amb l'inici de la segona fase.

Des de l'organització, Carles Marpons ha fet una valoració molt positiva d'aquestes primeres setmanes de torneig. Ha destacat tant el bon nivell futbolístic dels equips participants com el fet que la competició s'hagi desenvolupat sense incidents. Marpons també ha volgut agrair el civisme mostrat per jugadors, aficionats i assistents, així com la paciència dels veïns pels inconvenients que el torneig pot ocasionar durant aquests dies.

Un dels condicionants d'aquesta edició ha estat la intensa calor, que ha marcat bona part de les jornades de competició. Des de l'organització reconeixen que és una situació de la qual és difícil escapar durant els mesos d'estiu, però apunten que caldrà estudiar possibles mesures de cara a les properes edicions per minimitzar-ne l'impacte tant en els jugadors com en el públic.

Notícies relacionades