
El pròxim diumenge dia 16, és a dir, aquest diumenge no, el següent, l’associació Mireia, l’Estrella que més brilla, organitza una jornada de ioga solidari.
Es tracta d’una activitat emmarcada en la Quarta Jornada per a la cura de la Leucèmia infantil, que centrarà el gruix d’activitats el cap de setmana següent, el del 21 al 23.
Tornant al ioga solidari, tindrà lloc a l’esplanada de Can Jalpí a partir de 2/4 d’11 del matí i en cas de pluja se celebraria a la Sala Municipal. Cal portar roba còmoda i una estoreta o tovallola.
L’aportació és voluntària i tota la recaptació es destinarà a la investigació de la leucèmia infantil.
Paqui Sánchez, mare de la Mireia, ha volgut agrair la dedicació i la resposta del poble en iniciatives d'aquest tipus que considera imprescindibles tenint en compte la inacció de les administracions.





