El passat dissabte vam celebrar un nou programa del Parlem del Poble. En aquesta ocasió, tocava que es portés a terme una nova edició d'«Acció de Govern».
Van visitar els estudis centrals d’aquesta casa Guiu Muns Roura, Jordi Maimí Girbal, Raquel Serrat Suñé i Montse Batista Alsina per repassar l’actualitat municipal.
En primer lloc, van reconèixer que hi ha diverses qüestions pendents a executar i que els agradaria que ja fossin una realitat. Van fer referència al servei d’habitatge, a les obres del Panagall i altres carrers, al Centre Cívic i al nou Eixample. Són conscients que són deures pendents.
Tot i que el regidor en qüestió no va ser present al programa, vam voler posar sobre la taula una de les notícies que més reaccions han despertat entre la ciutadania recentment: l’adquisició d’un radar mòbil. Des del govern entenen algun dels comentaris al respecte, però asseguren que no té cap intenció recaptatòria. Creuen que tenen l'obligació de garantir la seguretat dels veïns.
I, finalment, dissabte coneixíem que a finals de mes està previst que s’iniciïn les tasques de poda, habituals en aquesta època de l’any. El regidor de Medi Ambient, Jordi Maimí, explicava que enguany es torna a apostar per podar el just i necessari, i avançava que s’haurà de talar algun arbre que pot suposar un problema de seguretat.
El programa sencer el poden trobar al web de la ràdio.





