
Bloc esportiu una mica atípic tenint en compte que barrejarem cròniques i prèvies. Abans de res, dir que estem davant d’un cap de setmana descafeïnat per les castanyada i que només juguen l’hoquei i el futbol.
Però abans de passar al futur, hem de repassar que ahir el futsal masculí visitava l’Escola Pia Sabadell en la 2a data de la Tercera Nacional, ajornada en el seu moment. Els de Joan Serra buscaven el tercer triomf del curs, el segon de forma consecutiva i el primer fora de casa, però no va ser possible. Els arenyencs van caure per 10 gols a 6 en un partit marcat per una molt dolenta primera part de l’Arenys de Munt, que van veure com el rival es posava 7 a 1 a favor. El tècnic lamenta la “desastrosa” primera meitat, que va condicionar la resta de partit.
I, ara sí, centrant-nos en el que ens ve per davant, hem de destacar que el Centre d’Esports Arenys de Munt Solar Tradex visita diumenge a les 12 h al Sant Cugat, en la 6a jornada de la Nacional Catalana. L’equip dirigit per Pep Mateo ha rebut bones notícies durant aquesta setmana després que la lliga els hi donés la victòria davant el Caldes per alineació indeguda. Això fa que els arenyencs arribin a aquesta cita en 8a posició amb 7 punts. Per la seva part, el Sant Cugat és 13è amb 4. Mateo creu que la clau del partit passa per evitar els contraatacs del conjunt local.





