
Comencem la penúltima crònica esportiva de la temporada parlant de futbol sala masculí. El conjunt de Tati Torres va tancar la temporada amb un empat a 3 a casa davant el Sant Joan de Vilassar. Ja sense res en joc i la segona posició assegurada de forma matemàtica, els arenyencs van firmar les taules i sumen un punt que deixa la puntuació final en 66 punts després de les 30 jornades disputades.
I qui sí va tancar la temporada amb victòria va ser el conjunt femení. L’equip dirigit per Joan Jové es va imposar per 1 gol a 3 al Fundació Terassa i posa la cirereta a la millor temporada de la seva història. Ascens, 66 punts i només dues derrotes en les 26 jornades disputades.
I per últim hem de lamentar la derrota dels veterans, que els deixa sense opcions a títol per la última jornada. Els de Raul Serrano van caure per 4 gols a 0 en la seva visita al camp del Dosrius, campió matemàtic de la categoria. Tot i així, els arenyencs lluitaran per la segona posició en l’última jornada però tampoc te gaire rellevància tenint en compte que ja tenen l’ascens sota el braç.





