Durant aquests dies es duran a terme diferents actuacions d’asfaltatge

societatNotíciesObres i Serveis
Durant aquests dies es duran a terme diferents actuacions d’asfaltatge

Durant els pròxims dies s'executaran actuacions d’asfaltatge en diferents zones del municipi emmarcades en el programa de millores previstes abans de finalitzar l’any.

Una de les actuacions que està en marxa ja l’hem anat repassant al llarg de les darreres setmanes: la renovació del pàrquing del Bellsolell, que segueix avançant a bon ritme i s’espera que estigui operatiu durant el cap de setmana.

Pel que fa a les que han de començar pròximament, podem comentar que demà s’asfaltarà tot el Carrer Generalitat. Les tasques començaran després de l’hora d’entrada a l’escola i duraran poques hores. El més important és destacar que mentre es realitzi l’asfaltatge no es podrà fer ús dels guals.

Una de les altres actuacions està prevista a la carretera de Lourdes. En aquest cas, s’allargarà més en el temps perquè l’empresa no disposarà de la màquina durant la setmana vinent. Així doncs, les tasques començaran demà, s’asfaltaran uns 500 metres, s’aturarà l’actuació i es reprendrà la setmana després del pont.

També està previst l’arranjament dels sots provocats per les pluges del pàrquing del pavelló Torrent d’en Terra.

Finalment, hem de comentar que dimecres vinent hi haurà afectacions a la carretera, a l’alçada del pont, per la instal·lació d’una grua. D’aquesta manera, hi haurà pas alternatiu durant pràcticament tot el dia.

Totes aquestes actuacions les hem detallat amb el regidor d’Espai Públic, Àngel Castillo Vallcorba.

 

Notícies relacionades