
L’Ajuntament d’Arenys de Munt celebrarà demà un ple extraordinari, l’últim abans de les vacances d’estiu, amb un únic punt a l’ordre del dia: l’aprovació d’una modificació de crèdit per valor d’1 milió d’euros, aproximadament.
Arrencarà a 2/4 de 3 del migdia i es podrà seguir en directe per la ràdio, el canal de Youtube de l’Ajuntament i presencialment a Can Borrell.
Aquesta operació té com a objectiu incorporar al pressupost municipal recursos provinents dels estalvis acumulats, amb la voluntat d'executar actuacions prioritàries durant el darrer trimestre de l’any.
La modificació permetrà destinar fons a la millora de l’espai públic i d’equipaments municipals. Entre les actuacions previstes hi ha la pavimentació de diversos carrers, com el camí de Lourdes, i intervencions en àmbits com l’enllumenat públic, els equipaments esportius i les infraestructures culturals i educatives, com la biblioteca i les escoles Sant Martí i Sobirans. També es preveuen inversions al Centre Cívic, la ràdio i el mercat municipal.
El calendari d'execució, que exigeix que les actuacions es facin durant el que queda d'any, i la necessitat d’esgotar aquests recursos abans de finalitzar l’exercici pressupostari, obliga al govern a aprovar la modificació abans de vacances.
Tots els detalls a l'entrevista prèvia a l'alcalde, Josep Sánchez.





