
Després dels 50 minuts reglamentaris, el marcador mostrava un 3 a 3, una igualtat que s’havia de resoldre als penals. Els arenyencs no van fallar i eliminen a Les Corts, conjunt situat a la 2a Divisió B, una categoria per sobre dels arenyencs.
El tècnic local, Albert Conejos, es mostra molt satisfet per la feina realitzada i la intensitat mostrada. Sí que reconeix que van patir quan Les Corts va augmentar el ritme.
Conejos creu que superar aquesta eliminatòria consolida la bona dinàmica en què es troben. A més, amb el valor afegit d’afrontar el partit amb baixes transcendentals.
L’Arenys de Munt ja espera rival que sortirà del guanyador de l’eliminatòria entre l’Arenys de Mar i l’Hospitalet Bellsport. El tècnic arenyenc, sense preferències.





