
Comencem la prèvia dels divendres parlant de futbol sala. Repassem primer el compromís del conjunt masculí. L’equip dirigit per Tati Torres afronta la 28a jornada amb la tranquil·litat de tenir assegurada la 2a posició. S’enfronten al Prosperitat, 12è classificat i encara lluitant per evitar el descens.
I si dèiem que el masculí no s’hi juga pràcticament res, el femení sí. I no poc. El conjunt dirigit per Joan Jové Peralta disputa la primera de les tres finals que te per endavant. En aquesta jornada visitaran la pista del Prosperitat, 4t classificat. Probablement sigui el duel més exigent d’aquí a final de temporada. Les arenyenques tindran també un ull al partit del Cardedeu, que juga instants abans.
Moment de parlar de futbol. Per una banda, el primer equip disputa la 29a jornada de la 4a catalana visitant el camp del Cabrils. Els arenyencs busquen ampliar la bona dinàmica i apropar-se a la 2a posició.
I per últim hem de comentar que els veterans juguen la 27a jornada de la 1a divisió. Partit a priori assequible tenint en compte que s’enfronten al Canovelles, penúltim classificat. Els de Raul Serrano Garcia busquen posar pressió al líder, el Dosrius, a falta de 4 jornades per acabar el curs.
Tots els detalls amb el nostre cap d'Esports, Jordi Soler Beltran.





