
Ens toca parlar d’hoquei sobre patins per començar el repàs dels resultats del cap de setmana. El Centre d’Esports Arenys de Munt Solar Tradex cau per 4 gols a 1 en la seva visita a la pista del Ripoll i veu com s’acaba la ratxa de 8 partits sense conèixer la derrota. Els de Marc Roca es van veure superats en tot moment pel conjunt local.
Torn del futbol sala. Només un compromís a repassar: el del masculí. El femení jugarà dimecres. El conjunt dirigit per Albert Conejos va firmar les taules en la seva visita a la pista del Frederic Mistral. 3 a 3 en el marcador d’un partit que els arenyencs van arribar a dominar per 1 gol a 3. Finalment, un punt per cadascú que deixa a l’Arenys de Munt en segona posició deixant viva la ratxa invicta. Ja són 7 partits sense perdre.
I ens queda el futbol. Recordem que el primer equip descansava aquesta setmana.
No ho feien els veterans, que es desplaçaven fins al camp de la Verdiblanca Mataró per disputar la 10a jornada de la Preferent. Els d’Eloi Subirana van caure per 3 gols a 1 i cauen fins a la 16a posició de la taula.





