Cap de setmana amb resultat de tot tipus: victòries del futbol sala femení i primer equip de futbol, empat del futbol sala masculí i derrotes de l’hoquei i els veterans de futbol

Comencem el repàs dels resultats del cap de setmana parlant d’hoquei sobre patins. El conjunt dirigit per Enric Daumal Saurí segueix en caiguda lliure i pateix una nova derrota. El Centre d’Esports Arenys de Munt Solar Tradex va caure per 3 gols a 0 en la seva visita a la pista del Lloret. Els arenyencs no sumen un punt des de l’empat davant l’Espanyol del dia 9 de desembre. Escoltem al tècnic en un moment difícil.
Passem al futbol sala. Ens centrem primer en el masculí, que es va deixar dos punts en la seva visita a la pista de l’Estel Vallseca després d’empatar a 3. Els de Tati Torres amplien la seva ratxa d’invicte però veuen com el Ripollet s’apropa fins 3 punts.
I ara toca parlar del femení i destacar la primera de les dues victòries que hem tingut aquest cap de setmana. El conjunt dirigit per Joan Jové Peralta va superar amb claredat al Riudellots per 4 a 0 i consolida el liderat. Les arenyenques avantatgen en 3 punts al seu immediat perseguidor, el Cardedeu.
I ens queda el bloc del futbol, que ens deixa cara i creu. La cara pel primer equip, que es va imposar al Pla d’en Boet per un ajustat 3 a 2 i que retorna les bones sensacions al conjunt de Christian Pajuelo Cerrillo, que continua 4t amb 40 punts.
I la creu la protagonitzen els veterans. L’Arenys de Munt visitava al Tirol en la 17a jornada de la 1a divisió. Els de Raul Serrano Garcia van caure per 3 gols a 0 i veuen com perden el liderat en favor del Dosrius.


