
Tenim per endavant uns dies amb propostes de tot tipus. Per exemple, una activitat que ja hem comentat. Avui a la tarda, i dissabte i diumenge al matí, es celebra el Recapte de Primavera, organitzat pel Banc d’Aliments i Càritas. Durant aquests tres dies s’instal·laran unes carpes a la Plaça de l’Església per tal de que la gent del poble pugui entregar els aliments. A inicis de setmana en parlàvem amb la regidora d’Acció Social, Montse Batista Alsina, qui destacava que tots els aliments recaptats aniran destinats al banc d’aliments d’Arenys de Munt.
Més qüestions. Demà, amb motiu del Dia Europeu dels Parcs, a La Central de Can Jalpí, hi haurà disponible una ludoteca ambiental a càrrec d’Oreneta. De les 10 del matí a la una del migdia els nens i nenes podran gaudir de 700 peces de fusta natural per experimentar i construir.
Ens movem ja a diumenge. El Centre ens fa dues propostes. Per una banda han organitzat pel matí el 3r torneig de Chess-pong, una modalitat de competició que combina Escacs i Tennis taula. A cada ronda es juga una partida de ping pong a 15 punts i una partida d’escacs a 5 minuts i, en funció dels punts obtinguts en el primer enfrontament, es juga el segon amb un avantatge de temps o de punts. Les inscripcions ja estan tancades.
I a la tarda ens proposen teatre. A partir de les 6 de la tarda es representa “Absenta”. Quimet Pla aposta per un espectacle vibrant i enèrgic, conduit pel seu alter ego Valentí Piula i Poc, que interpreta un reguitzell de personatges desempolsats de l’armari del vodevil, el cabaret i el cafè teatre. Tots ells, son fills de l’ambient d’efervescència i excitació que bullia en el mític local barceloní Els Quatre Gats en el moment de màxima esplendor.
I ja fora de l’agenda d’activitats en sí però important també a destacar trobem les inscripcions de les KT-Colònies. Avui es fa la primera sessió, de les 5 a la 7 de la tarda. La segona serà ja el proper dissabte. A més a més, avui, quan acabin les dues hores d’inscripcions es farà una xerrada informativa a la Sala Gran del Centre.





