Cap de setmana a Arenys de Munt amb exposició pictòrica, calçotada, actuació de Joan Pera, Banc de Sang i taller de costura

societatNotíciesCultura
Cap de setmana a Arenys de Munt amb exposició pictòrica, calçotada, actuació de Joan Pera, Banc de Sang i taller de costura

Repàs a l’agenda del cap de setmana. La primera proposta la trobem aquesta mateixa tarda. A partir de les 6 l’artista Marina Iglesias inaugura la seva exposició de pintures a la sala d’exposicions Mercè Paluzie. L’artista visitava aquesta setmana El Cafè del Matí, on explicava que exposarà més de 40 quadres de pintors emblemàtics.

També avui, a les 8 concretament a la Sala Municipal, la Comissió d’Agermanament amb Feytiat organitza una reunió per parlar del viatge que s’ha de produir aquest any. Serà el 25è aniversari de l’agermanament i aquest any toca que els arenyencs visitin la població francesa.  

Passem ja a dissabte. Tenim només una proposta, però de cert calibre. Tal com hem comentat durant la setmana, la Sala Gran del Centre acull “Una estona amb Joan Pera”, un espectacle únic on el gran còmic català repassa la seva vida en clau d’humor.

Aquesta setmana rebíem la visita de Joan Pera a aquesta casa, on comentava que l’espectacle es pot resumir dient que és un repàs a la seva vida professional i personal. Assegura que tot el que explica és veritat, exagerant algunes situacions, potser.

I ens movem ja a diumenge. Durant tot el matí i també dilluns a la tarda, tenim campanya de donació del Banc de Sang. Serà a la Sala Municipal.

Més qüestions. Diumenge al matí, el Mercat Municipal acull un taller solidari de costura fàcil per a joves i adults. L’aportació és de 6 euros i tota la recaptació es destinarà a la investigació de la malaltia IRF2BPL.

I per tancar l’agenda, ens falta comentar que també diumenge la Penya Barcelonista d’Arenys de Munt celebra la seva tradicional calçotada. Si la pluja els respecta, es farà a la Pista Municial. El pla B és la sala municipal.

El format d’enguany no varia i s’ofereix un menú format pels calçots amb la seva salsa, botifarra amb mongetes i un aperitiu previ. Arrencarà a les 14 h, però si algú vol ajudar en la preparació, hi pot anar des de ben aviat. Així ens ho explicava Miquel Lladó, president de la penya.

Notícies relacionades