ART-EN-TRES inaugura aquest dissabte l’exposició “Silencis que parlen”

societatNotíciesCultura
ART-EN-TRES inaugura aquest dissabte l’exposició “Silencis que parlen”

La sala d’exposicions Mercè Paluzié acollirà, a partir d’aquest dissabte 11 d’octubre a les 12 h, la inauguració de l’exposició “Silencis que parlen”, un projecte del col·lectiu ART-EN-TRES, format per les artistes Dominika Bràs, Rosa de los Santos i Roser Soms.

La mostra parteix del llibre “Reflexos de la lluna a l’aigua”, de Roser Soms, i proposa una reflexió sobre el silenci com a espai interior i font d’inspiració. Les obres conviden el públic a aturar-se, escoltar allò que sovint passa desapercebut i reflexionar a través de tres preguntes: Els silencis parlen? Què sentim quan callem? Quin so hi ha en el silenci?

Algunes peces incorporen elements interactius que fomenten la participació dels visitants i afavoreixen una experiència personal i introspectiva.

“Silencis que parlen” es podrà visitar fins al 26 d’octubre a i l’exposició compta amb la col·laboració d’Amics per l’Art del Maresme i l’Ajuntament d’Arenys de Munt.

Hi hem aprofundit amb Roser Soms.

Notícies relacionades