Arenys de Munt commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones

societatNotícies
Arenys de Munt commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones

L’Ajuntament d’Arenys de Munt ha programat un seguit d’activitats amb motiu del 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de les Violències envers les Dones, amb l’objectiu de sensibilitzar la ciutadania i visibilitzar la problemàtica de la violència masclista.

Durant el matí d'avui, l’alumnat de l’Institut Domènech Perramon llegirà un manifest elaborat pels estudiants, acompanyat d’un missatge de la regidora d’Igualtat, M. Àngels Gros i Argelés, i posteriorment es durà a terme una gimcana centrada en la lluita contra les violències masclistes.

A la tarda, s’oferirà un taller d’alarma personal contra agressions masclistes, dirigit a dones i persones del col·lectiu LGTBI+, que tindrà lloc a l’edifici del mercat a les 18 h, i durant la jornada també es repartiran clauers-alarma. A més a més, durant tot el dia davant l'espai 1 d'Octubre es podrà visitar l'acció de Visibilització de les dones assassinades per violències masclistes a Catalunya.

A la tarda es repetirà el taller d’alarma personal, també adreçat a dones i persones LGTBI+, aquesta vegada a l’Espai Jove l’Escorxador a les 18 h. Finalment, del 24 al 29 de novembre es podran consultar diversos panells informatius amb dades sobre violències masclistes instal·lats als tòtems del poble.

Sobre el missatge a transmetre en un dia com avui, M.Àngels Gros Argelés diu que tant de bo fos l'últim any en el que s'hagi de commemorar el 25N.

Notícies relacionades