
Arenys de Munt celebra aquest dissabte el primer Capvespre Solidari, una iniciativa benèfica organitzada per l’Agrupación Motera Catalana i l’Ajuntament d’Arenys de Munt.
Tots els beneficis es destinaran a la fundació “Mireia, l’estrella que més brilla”, que lluita contra la Leucèmia infantil, i “La Sonrisa de Aina”, dedicada a recaptar fons per la investigació de l’IRF2BPL.
L’acció començarà a partir de les 8 de la tarda a Can Jalpí, davant del monument a la Independència. Hi haurà música amb el grup “The Pickpockets”, barra i també dos foodtrucks de la Guingueta de Can Jalpí i The Corner Bar.
La regidora de Festes, Raquel Serrat Suñé, anima a tota la ciutadania a formar part d'aquesta especial iniciativa i avança que, si el resultat és positiu, la intenció és dimensionar aquesta acció de cara als propers anys.





