
L’Espai de Jubilats Verge del Remei d’Arenys de Munt celebra aquest diumenge 20 de setembre una nova edició de la Festa Blanca, una tarda de música i ball oberta a tothom. La cita començarà a les sis de la tarda a la Sala Municipal i comptarà amb l’actuació del grup Els 60 i Pico, amb la col·laboració d’en Toni.
La regidora de Gent Gran, Montse Batista, ha destacat la vitalitat de l’entitat, que cada vegada compta amb més socis i manté una intensa activitat al municipi. També ha volgut reconèixer especialment la tasca de la junta de l’Espai de Jubilats, a qui ha agraït la feina que fa durant tot l’any per impulsar activitats i propostes adreçades a la gent gran.
Tot i el nom de Festa Blanca, vestir d’aquest color no serà obligatori. Batista ha remarcat que la celebració està oberta a tothom i que hi pot assistir qualsevol persona que tingui ganes de passar una tarda de ball, independentment de l’edat o de si va vestida de blanc.
Les entrades tenen un preu de 5 euros per als socis de l’Espai de Jubilats i de 7 euros per als no socis, amb una beguda inclosa. A més, durant la mitja part es faran diversos sortejos i la rifa d’un pernil.
La Festa Blanca començarà diumenge a les sis de la tarda a la Sala Municipal, amb la voluntat de convertir l’espai en un punt de trobada festiu i intergeneracional al voltant de la música i el ball.





