Albert Maynou i Àurea tornen avui amb l’estrena de la quarta temporada de El Relleno

NotíciesCultura
Albert Maynou i Àurea tornen avui amb l’estrena de la quarta temporada de El Relleno

Aquesta tarda arrenca la quarta temporada d’El Relleno, el magazine de tarda de Ràdio Arenys de Munt dirigit per Albert Maynou amb la inestimable ajuda de l’Àurea, la intel·ligència artificial més amable del panorama.

El programa manté el seu format habitual, amb seccions com L’efemèride del dia, La cançó del dia, les populars Notícies de merda, Visc en català, la secció dedicada als videojocs i, a més a més, incorpora la col·laboració de Xavi Marin que parlarà de música i de les històries que s’amaguen darrere de les cançons i els artistes

 

Albert Maynou assegura que afronta aquesta nova temporada amb molta tranquil·litat i confiança després de tres cursos que han consolidat el projecte. El presentador destaca també el paper dels col·laboradors, que participen de manera altruista assegurant que, sense ells, un programa diari d’una hora seria impossible. Paral·lelament, el programa ja ha inspirat dos llibres, Cançons de Relleno i Més Cançons de Relleno, mentre que l’ Albert treballa en un tercer projecte literari aliè al programa.

El Relleno s’emet de dilluns a divendres de 18 h a 19 h.

Notícies relacionades