A partir d’avui Arenys de Munt ja gaudeix de les millores en el servei de bus

societatNotícies
A partir d’avui Arenys de Munt ja gaudeix de les millores en el servei de bus

A partir d’avui, entra en funcionament el servei ampliat d’autobús que connecta Arenys de Munt, Arenys de Mar i Sant Iscle de Vallalta, amb un total de 50 expedicions per sentit i la incorporació d’una nova parada a la plaça del Pi, a la urbanització de La Creueta.

Aquest nou servei, que marca l’inici de l’any 2025, suposa un augment significatiu de les expedicions diàries, que passen de 39 a 50. Aquesta millora permetrà reduir el temps d’espera a només 15 minuts. A més, s’incrementen les freqüències durant els caps de setmana per tal de garantir una millor cobertura a tota la ciutadania.

Un dels punts destacats és la incorporació de la nova parada a la plaça del Pi de la Creueta. L’autobús farà parada en aquest punt en sis expedicions dels dies feiners, una reivindicació històrica del veïnat, que reclama disposar del servei de bus al tram urbà.

Per facilitar l’ús del transport públic, la línia se simplificarà i a partir d’ara funcionarà només amb el codi 651; s'elimina la complexitat actual, que incloïa els codis 651, 652 i 653. Això garantirà més claredat per a les persones usuàries.

Aquestes millores representen un pas endavant important per al transport públic, no només a Arenys de Munt sinó també per al conjunt de la comarca. Responen a llargues reivindicacions de la ciutadania i s’adapten a les necessitats actuals dels veïns i veïnes d’Arenys de Munt, Arenys de Mar i Sant Iscle de Vallalta.

L'alcalde d'Arenys de Munt, Josep Sánchez Camps, s'ha mostrat molt satisfet destacant l'impacte que aquestes millores tindran en el dia a dia arenyenc. Sánchez també avança que continuen treballant per dimensionar el servei.

Notícies relacionades