A les portes d’una jornada esportiva amb compromisos per a tots els equips menys per l’hoquei

NotíciesEsports
A les portes d’una jornada esportiva amb compromisos per a tots els equips menys per l’hoquei

Comencem la prèvia dels divendres lleugerament diferent perquè avui parlem primer de futbol sala. El primer equip masculí disputa la 3a jornada de la Tercera Divisió Nacional visitant la pista del Rubi. S’enfronten dos equips que encara no han estrenat el caseller de punts després d’encaixar dues derrotes. Els d’Albert Conejos busquen trencar el mal inici i el tècnic confia en que és la jornada indicada per fer-ho.

Torn del femení. El conjunt dirigit per Joan Jové afronta la 2a data de la Divisió d’Honor amb l’objectiu de sumar els primers punts de la temporada després de la derrota en el debut davant el Magic Sants. Les arenyenques visiten la pista de l’Estel Vallseca, que també va caure en la primera jornada. El tècnic arenyenc confia en trobar la millor versió.

És el moment del futbol. Per una part, hem de comentar que el primer equip rep demà a la tarda al Llavaneres en la 2a jornada de la Quarta Catalana. L’equip dirigit per Pepe Zaragoza busca els primers punts de la temporada  davant d’un rival que s’ha endut tots els punts fins al moment. Repte complicat, però motivador.

I per últim, hem de comentar que els veterans disputen la 3a jornada de la Preferent davant Les Faldes de Cardedeu i busquen ampliar la bona dinàmica després de la primera victòria aconseguida la jornada anterior davant del Cabrils. El tècnic, Eloi Subirana, espera un guió similar.

Notícies relacionades