Mireia Martínez i Aleix Bou es proclamen campions d’Espanya de patinatge

Tot i que la parella han patit problemes que no els han permès entrenar amb normalitat ni participar al Campionat de Barcelona ni al Campionat de Catalunya, la Federació els ha donat el pas directe al Campionat d’Espanya gràcies als bons resultats obtinguts la temporada passada.

El campionat s’ha celebrat aquest cap de setmana a Màlaga i tant els patinadors com l’entrenadora Gesica Pi, l’afrontaven amb cert neguit i nerviosisme ja que era la primera posta en escena de la temporada. Ho explica el president del Club, Josep Pi.

Un excel·lent programa curt els va valer la primera plaça, i un disc llarg gairebé perfecte els ha portat a assolir el primer lloc en el campionat.

D’altra banda aquest dissabte dia 11 de Maig quatre patinadores del club s’han presentat a les proves federatives que han tingut lloc a Polinya.

Les patinadores d’iniciació D (Carlota Abril i Claudia Rico) i la patinadora d’iniciació C, (Julia Martin) han obtingut el nivell amb èxit.

La patinadora d’iniciació B, Queralt Fons, no ha assolit el nivell degut a una imprecisió al ripperguer però ha defensat el disc amb gran elegància.