Avui com cada dilluns l’Assemblea Nacional Catalana d’Arenys de Munt continua realitzant les trobades per demanar la llibertat dels polítics catalans que són a presó i a l’exili. La trobada tindrà lloc a les 9 del vespre a la Plaça de l’església.
I l’obra “Abans ningú deia t’estimo” que és una representació teatral que vol explicar el conflicte de l’ 1 d’octubre sobre les vivències dels fills dels presos polítics, es farà a Arenys de Munt.
En la posada en escena, quatre noies i un noi es posen en la pell dels fills dels polítics que es troben a la presó i expressen quines van ser les seves inquietuds i quins són actualment els aspectes que els mantenen ferms. La companyia del Centre Cultural i Recreatiu de Pineda ja ha representat aquesta obra a diferents pobles i a Arenys de Munt la faran l’1 de desembre, al Centre Moral.
El president del centre, esteve Torrent, explica que l’argument d’aquesta obra és una versió del llibre que van escriure els fills dels politics catalans que són a presó.
Tot i que l’obra es pot titllar de “política”, molts dels assistents han destacat que és un clam a la família.