Les esportistes Ester Anglas i Gala Solé guanyen el Campionat Europeu de clubs d’hoquei

Les esportistes d’Arenys de Munt, Ester Anglas i Gala Solé han guanyat aquest Campionat Europeu amb l’equip del Mataró sub-17 femení.

Van guanyar el campionat d’Europa de clubs U-17 que es va disputar a Molfetta, Itàlia. Les mataronines es van imposar en la final a l’Observar e Validar Futuro, una selecció portuguesa, en els penals.

 

La final va acabar amb un 3-3, que es va mantenir en la pròrroga i va ser Ester Anglas qui va marcar el penal que va donar la victòria a l’equip. Ella mateixa explica que va ser un partit de gran intensitat i destaca la concentració i les ganes amb les que van jugar.

I Gala Solé ha destacat la cohesió de grup i el bon ambient dins l’equip.

I seguim parlant d’esports perquè és el torn de l’habitual repàs dels dimarts als resultats locals més destacats del cap de setmana.

Començant per l’hoquei, el Centre d’Esports Arenys de Munt es va imposar en el derbi maresmenc al Mataró per 2 gols a 0, en un partit on els dos equips van oferir un gran nivell jugant amb molta intensitat.

Amb aquest resultat es produeix un triple empat a 19 punts al capdavant de la classificació de l’OK Lliga Plata entre el Manlleu, Arenys de Munt i Alpicat. Raul Castillo valorava d’aquesta manera l’enfrontament.

En quan a futbol, l’equip de 4a Catalana dirigit per Cristian Pajuelo es va imposar a domicili al camp del cuer de la categoria, els Dosrius per 0 a 3. Amb aquesta victòria i la combinació de resultats es col·loquen segons a la taula amb 27 punts, a 2 del líder. L’entrenador destaca la superioritat mostrada per l’equip.

En futbol sala, l’equip de 3a divisió nacional masculí, entrenat per Tati Torres, es va imposar per 5 a 6 a la pista del cuer, el Premià de Mar. Gràcies al triomf, l’Arenys de Munt es consolida a la 3r posició amb 25 punts a 3 punts del líder. Escoltem a Tati Torres.

I per últim, el primer equip femení de 1a divisió catalana dirigit per Xavi Tarrés es va imposar també per la mínima (3 a 2) davant el Màgic Sants. Amb aquests 3 punts l’Arenys de Munt s’allunya de la part baixa de la classificació sumant 10 punts. Xavi Tarrés destaca la importància de la victòria.