L’atur ha pujat durant l’agost amb 36 persones més que busquen feina

L’atur a Arenys de Munt ha tingut un augment considerable durant el mes d’agost de 2019, com també ha estat així a les comarques de Barcelona i a Catalunya en general. Aquí al poble ha augmentat en 36 persones i es situa en 395 inscrits al Servei d’Ocupació. Tot i així, l’evolució interanual és bona: hi ha 39 persones aturades menys que a l’agost del 2018.

L’augment s’atribueix a la finalització dels contractes de temporada relacionats amb els Serveis, la indústria i la construcció; i per l’aturada de l’activitat empresarial d’aquest mes.

A les comarques de Barcelona l’atur ha pujat en 9.415 persones a l’agost i ha tancat amb 279.507 demandants d’ocupació. Per comarques, totes augmenten, destacant els creixements del Berguedà, Moianès, Osona i Vallès Occidental. Al Maresme ha augmentat en 560 persones aturades i es situa en 23.203 els aturats registrats.