L’Arenys de Munt d’hoquei va perdre 7 a 1 al Palau Blaugrana, i també van perdre els dos equips sènior del futbol

L’Arenys de Munt Solar Tradex d’Hoquei patins visitava el Palau blaugrana per disputar el partit corresponent a la 4 jornada de l’ok lliga davant del Barça. Els locals no es van deixar sorprendre pels d’Enric Daumal, que finalment van caure per 7 gols a 1 en un partit on els blaugrana d’Edu Castro van ser molt superiors. Els arenyencs no van mostrar la seva millor versió sobretot en la primera part. Ja de cara a la segona part l’Arenys de Munt va millorar el seu joc però no va ser suficient  per intentar retallar l’avantatge dels blaugrana, tot i que l’Arenys de Munt va disposar d’algunes ocasions de gol. Els blaugrana es mantenen intractables en aquest inici de la temporada i continuen líders del campionat de lliga conjuntament amb el Liceo amb 12 punts de dotze possibles, mentre que l’Arenys de Munt es 11è classificat amb un punt. Els arenyencs jugaran la setmana que ve, dimecres dia 5 d’Octubre, a les 9 del vespre. Reben l’Alcoi en partit corresponent a la 5 jornada de l’ok lliga.

Passem al futbol de 4rta Catalana  perquè aquest cap de setmana es va donar el tret de sortida a la temporada. El senior A del grup 5 va disputar el seu partit aquí casa davant la seva afició i ho va fer amb derrota per la mínima contra el Pla d’en Boet de Mataró per un resultat molt ajustat de 2-3. Amb una primera part en què els locals no van estar del tot concentrats en el partit i això ho van saber aprofitar els visitants per posar-se amb 0-3. A l’inici de la segona part els arenyencs van reaccionar fins a posar el resultat definitiu de 2-3.

Per altra banda també va debutar l’equip senior B que està a la mateixa categoría de Quarta Catalana però del Grup 6. Ho feia al camp de los Molinos on va rebre un seriós correctiu. Va caure per 14-1. Les baixes de l’equip i la superioritat dels locals van condemnar els visitants a encaixar la primera derrota de la temporada.